Lite sammanfattning

Publicerad 2012-10-21 14:47:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
På våran studiedag vi hade i onsdags, läste jag bok i en timme och tog en promenad i två timmar.
// Sanne, 60 år. Neemen, det var najs.
 
Hittade fina skogsstigar som jag inte visste fanns. Gick mot, utan att jag visste, till ett stall. Klappade på ett föl, såg höns&påfåglar, hade sol nästan hela promenaden.
 
 
 
 
Har glömt att prata om baletten som mamma och jag var på.
Svansjön var jättefin och man hängde någorlunda bra med i handligen. Gillade mest huvudperson-tjejen, eller prima-ballerinan säger man väl? för hon var så fiiiiin. Och kläderna! Med fina fjädrar på och fina fjäderhårband. Klänningen när hon var den svarta svanen!
Och man såg varje muskel på killarna, genom de snortighta trikåerna. Enligt mig tyckte jag trikåerna var liiite för tighta runt paketet, var inte mycket över till fantasin direkt... Förresten vad säger man till "huvud-killen" om man säger prima ballerina till tjejen?
Och hur tjejerna kan vara så starka men endå ha världens sköraste&tunnaste armar och ben, KROPPAR.
Så imponerande när alla ballerinorna var på scenen och gjorde exakt samma rörelser.
 
Sorry för dåliga bilder men paniktog några bilder när man egentligen inte fick...jag vet kriminell är jag.
 
 
 
 
 
 
 
Igår hade vi öppet hus på skolan också. Gick väl bra det med. Stod med Mimi och försökte värva små 97:or till samhällsprogrammet. Som vi nu inte vet så mycket om? Allt har ju förändrats. Plus massa nedskärningar.
Efter det åkte vi i familjen till Motala för att ha födelsedagsmiddag för pappa. Åt plankstek och draaaa mig baklänges vad köttet var gott. Sen höll jag på att somna i bilen av matkoma. Kom hem och sov i två timmar... På kvällen låg jag bara i Andrés säng med mamma och zappade mellan 10 olika program och åt clementiner.
 
 
Idag vill jag nog ta en promenad. Helst med ny podcast från sigge&alex i öronen men får väl duga med nån gammal.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela