Filosofi ska man bli smartare av, inte dummare

Publicerad 2012-10-09 21:49:28 i Allmänt,

 
 
 
 
Nää vilken skit-app blogg.se kan va ibland. Alltid när jag ska ladda upp bilder så står det att det inte går och blablabla.
 
 
 
Idag har Elsa och jag sutttit i skolan två timmar efter vi slutade, för att förstå filosofin. Vi klarade ut vissa saker och gav 1000 frågor till andra saker. Aaa det ska bli spännande att se hur provet går på torsdag.
 
 
Åh orkar inte den här veckan. Vill att den ska ta slut NU.
På fredag ska vi fira Moa med god mat och utgååååång. Första utgången för mig också :))) Herregud fyllde i maj....
Aja det blir nog bra, hoppas jag. Sen på lördag ska jag agera hjälpreda på vuxenferre. Hoppas på att det också blir kuligt.
 
 
Imorgon ska jag ta en paus från filosofipluggandet.
Kommer ni ihåg att jag ville så gärna gå på balett förra året? Nu händer det äntligen!
Imorgon ska mamma och jag åka in till Linköping och se Svansjön!
Är så otroligt pepp på detta. Har så höga förväntningar att jag kommer bli amazed som jag blir när jag kollar på So you think you can dance. Jag ska bara njuta i två timmar.
 
Nej nu checkar kulturella Sanne ut här och ska sova
 
 
 
Alltså skadeglädjen över att ettorna gör (typ) allt vi säger :')
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-09 22:13:16

bästa!! <3333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela