En liten kvällstanke

Publicerad 2012-10-16 23:53:27 i



Wow vad jag bloggar idag då?


Alltså.....

Jag ÄLSKAR reklamerna på animal planet. Reklamen till the magic of thw big blue. Så mäktigt med enorma valar och simma med hajar.
Animal planet är den enda kanalen då reklamen är lika fascinerande som programmet.

En till bra sak. När studievägledaren prata med klassen idag va hon vääääldigt tråkig. Sen från ingenstans snappa hon mitt intresse. Det finns utbildning på Visingsö där man åker till Afrika!?!? Helloooo där har vi nått som är NÄRA också.
Har också skickat hem kataloger om en organisation som fixar alla möjliga roliga resor runtom i världen. Men resan att åka till Afrika för att vara nära med lejon, är ju såklart drömresan.


OKEJ nu fick jag ut mina geek-tankar om animal planet och mina någorlunda stabila tankar om framtiden. Usch så jobbigt att höra folk som redan vet vad dom ska göra DIREKT efter trean. Jag själv....har bara kommit fram till att jag vill prova på på savannen en lång tid i nått budgettält, eller under bar himmel?
JAJAAAAAA nog filosoferat!

Nu ska jag kolla klart på Scrubs sen läsa bok halva natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela