The winter is coming way too soon

Publicerad 2012-11-13 14:49:15 i Allmänt,

 
 
 
Oj jag är sämst på att blogga nu. Riktigt tråkigt!
 
Men har äckligt mycket i skolan nu så jag vill ligga i dvala tills jullovet. GUD så skönt det skulle va???
Hatar mest FN-rollspelet för jag vill verkligen inte va USA för då måste man vara bäst på...allt. Och jag.orkar.inte. leta upp allt om vad USA tycker...... WUUUÄÄÄÄ
 
 
Aja. Sitter med religionen nu med te och knäckemacka. Och Matt Corby i bakgrunden.
 
Alltså. Han skulle man se live nångång i livet.
 
Den här ska jag spela när det börjar snöa på riktigt och det verkligen känns som vinter Matt Corby – Winter
P.S hela sångtexten är rubriken på det här inlägget. Enkel och bra text, inget överflödigt skit. BRA!
Ha Matt Corby i sängen med sin gitarr....aa det skulle va nått ni
 
 
 
 
Nej nu måste jag fylla på tekoppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela