Kvällslista

Publicerad 2012-11-16 22:47:18 i Allmänt,

 
 
Vilken dag är det idag?
Fredag. Borde vara lättad. Men det är jag inte. Ligger här i sängen med ett ångestmoln över mig.

Om du var en emoji vilken skulle du vara då?
Kollat igenom dom ett tag nu... Just nu är det nån av dom suckande emoji gubbarna


Vad ska du göra ikväll?
Fortsätta min ångestkväll och helst oroa mig för ALLT i mitt liv. Lyssna och hitta flera sorliga och fina låtar. Pilla på min väldigt vassa kant på en av mina tänder, vill slipa den tanden!

Säg två bra uttryck:
A dolla makes me holla!
Lita på magkänslan

Vad blir du glad av få höra att du är?
Snäll, rolig, smart, bra musiksmak

Visa en bild du inte minns ha tagits:
Sitter med skoldatorn just nu och den har ju typ inga bilder.... Försökte gå igenom facebookbilderna men där fanns det ingen jag inte minns... Ni kan få en bild ändå!

 

 

Vem saknar du?
Pappa. Och Marc. Dom har det nog allt bra ute på Gotland just nu. Hugger ner träd vid sommarstugan, "fixar och donar". Men nu får dom faktiskt komma hem.

 

En bild på något som är asbra att ha:

 
EN BÅT! Nae okejdå...hade några ynka gotlandsbilder på datan så detta för väl duga.
En båt är väl bra att ha? Åka vart tusan man vill. Och baywatchmodellen på bilden är min pappa.

En outfit som är ovanlig för dig att ha på dig:


Outfit som Poison Ivy från Batman, med några andra utklädda polare. Älskar Philips dräkt.

Vad är du bra på?
Komma ihåg låttitlar och artister, både gammalt och nytt. Duktig på att slösa tid på onödiga saker. Spela data och tv spel, blir största nörden. Random djurfakta.

Vad vill du ha?
Just nu? En lugn vardag. Jag vill ha jul och direkt hoppa till våren efter det.

Vad tycker du är roligt?:
Helger. Sova länge på morgonen. Prata. Dricka vin med några roliga vänner. Äta något nytt och gott. Söka upp fakta om ovanliga resmål. Katter. Djur överhuvudtaget. Titta på fina tigerbilder.

 

Vad är du dålig på?
Göra saker i tid, göra saker i skolan ordentligt, ta tag i "svåra" situationer

Vad tänker du baka i veckan?
Nej det tänker jag inte. Bakar under extrema tillfällen.

Hur ser du ut när du är nyvaken?
Troligen så ser jag rätt trött ut. Vaknar aldrig "pigg". Förstår inte sånna människor.

Vem är du kär i just nu?
Är inte och har inte varit kär på ett bra tag nu ni.

Vad var det första du snodde?
Vad jag kommer ihåg är en plastring som låg i en liten korg bland massa andra plastringar.
Tyckte den röda var så himla fin (var egentligen jätteful) och tillslut tog jag den. Men hade dock ångest över den och vågade nog aldrig använda den.

En bild då du dricker alkohol:

Här smuttade man på en smirnoff ice på en restaurang i Prishtina.

Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Göra klart rapporten......och svenskatalet.....

Vad bävar du inför?
För hur mitt liv kommer se ut efter gymnasiet. Att jag aldrig kommer ta reda på vad jag vill göra med mitt liv.

Vad händer i helgen?
Imorgon ska jag plugga, sen på kvällen blir det att käka på thai hoa med klassisar och sen ska vi kolla på Breaking Dawn 2 i Mjöllat. Det blir nog trevligt! Söndag troligen plugg igen...

Är listan slut nu?
Jaa det ser så ut. Jag är slut också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela