HÄJ

Publicerad 2012-11-28 20:14:44 i Allmänt,

 
 
 
 
drar en kort summering på diverse händelser
 
 
Skrev svenska nationella. HA! Spenderade 3 timmar med att skriva om fel "ämne". Fick radera nästan alla anteckningar jag hade gjort dessa 3 timmar och började skriva direkt på min krönika. TROR att den blev bra ändå.
 
 
 
 Firade självaste Elin Lundberg i fredags! Moa kom hit så vi fixade oss ihop lite. Sen åkte vi en timme för tidigt till Elin, utan att någon av oss hade en tanke om det...
Meeeen dom andra tjejerna kom ju också tillslut. Åt lite mat och efterrätt hos henne. Och lite presentöppning på det också.
Wilma och jag hade en hetsig diskussion om hennes gamla musiklärare som är jättejätttesnygg. Spottade honom i skolan när niorna var på besök. Och KUNDE INTE släppa honom. Inte Wilma heller tydligen.... Tänk er en Ola Rapace blandat med han varulven som diggar Sookie i True Blood.
 
Nåja. Sen hetsade vi sönder för att hinna till tåget. Jag skulle mitt i allt ta på nya nylonstrumpor för SÅKLART ska dom gå sönder redan på förfesten. Dansen jag gjorde för att få på mig nylonisarna så snabbt som möjligt, smakfullt! Men vi hann till tåget!
Sen blev det bord på Platå med drinkar och fruktbricka. Sen blev kvällen suddig och luddig hehehehe....
Neevars rundade av natten med Calle som nattchafför as ususal och med en korv på macken. Sen när vi tillslut hade lämnat av alla och var i Mjölby så avslutade Calle och jag natten med att jag tog ut pengar till honom efter alla gånger jag inte har betalat honom när han har skjutsat mig :))))
 
 
 
 
På lördagen blev jag depp för jag inte hade biljett till SHM. Blev förvånad själv att jag blev så otroligt påverkad av alla instagram/twitter/facebook-bilder som skrev om hur SJUKT DET VAR.
Kollade på Skavlan med SHM och började tycka att Ingrosso är FANTASTISKT charmig. Hans skratt? Leende? Rösten? Skäggstubben? Mmmm...
Bläddrade igenom alla filmer jag hade på datan i min ensamhet......sen satte jag på SHM:s Take One. HAHA höjden av patetiskt att kolla på deras dokumentär medan dom rejvade i Stockholm samtidigt.
Sen somnade jag elva :)
 
 
 
JA tog ju ny profilbild i fredags till fejjan. Starkt av mig! Jag som byter ytterst sällan. Men den kvällen var jag förberedd. Ha den ultimata profilbilden när man är "ute", uppklädd, "smashing" och med sina "partypinglor".
Kunde ju inte bli mycket bättre. Sen att Wilmas spanska polare kommenterade bilden mest om att Wilma var en guapa osv, kan vi ignorera.... Jag tycker i alla fall att jag också är en....guapa....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela