Fredag freeedag hela veckan

Publicerad 2012-11-02 15:54:10 i



Som sagt... Har inte grejat internet än på datan för... Jag kan helt enkelt inte och måste fråga bror min, som är en väldigt upptagen man.

Men får väl skriva lite vad jag har gjort.
Igår följde jag med Moa och Stina till Ullared. Även fast jag inte riktigt diggar stället så kommer jag tillbaka dit. Men fyndade det gjorde jag väl. Dock fattar jag inte hur bara "lite grejer" kunde bli så mycket i cash...fan...
Rolig dag!!! Möjs att åka bil så länge.

Idag har jag varit iväg och tränat ryggen och nu ska jag börja fixa mig till kvarnparkenferren. Det blir nog kult, känns som hela Mjölby ska dit.
Hoppas på att se Patricia innan också för hon kommer hem idag!!! Plus att Marc kommer hit och äter, så det blir ju mys.

Näämen ska väl ta tag i livet så jag hinner komma i tid till Moa där vi ska hänga innan.

Auf wienerbröd

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela