En lista på kvällskvisten

Publicerad 2012-11-08 19:55:48 i Allmänt,

 
 
Låt som du när du är ledsen sörjer till: Erik Hassle - The thanks I get, tycker jag är jeetefin.
 
Beroende av: Te! Och........knark.

Vem behöver du mest just nu? En kopia av mig som kan göra geografiprovet imorgon åt mig.
 
Vad tror folk om dig? Oj vet inte...Vill man veta...? :)) Näämen ibland är jag riktigt social och ibland "backar" jag lite ifall jag inte vet vart jag har den här personen. SEN öser jag på allt galet. Tror det inte är så svårt att börja prata med mig i början.

Stämmer det: Ja det gör det väl antar jag.
 
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag har bra musiksmak ibland, sånt gillar jag!!! Ibland kan det hända att jag har en fin tröja i skolan också.... Nångång har jag väl hört att jag är rolig också.

Brukar du skratta för dig själv? Jajemen. När jag läser roliga bloggar, tumblr eller youtubeklipp.
 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Okiii då kollar jag där, puss lovely lady" från mimsan

Nästa mål i ditt liv: Klara den här vintern i skolan menalt....häähähä *skoltrött*
 
Hur svarar du i mobilen? Aaaree é Sanne

Vem ringde dig senast? Mimi!
 
Antal h sömn inatt? Cirkus sex timmar!
 
Tycker du om din pappa? Duger i krig! Men JAAA DET ÄR KLART!
 
Brukar du komma i tid? Nu skriker alla "NEJ!!!" som läser den här frågan, som känner mig. Krävs mycket för mig att stressa, även när jag vet att jag är sen. Kan också bli klar en halvtimme innan men lyckas hitta saker att göra ändå, och blir då sen.....ändå...
 
När mår du bra? Alltså livet känns väl inte toppen på snoppen just nu. Kroppen har ställt in sig på att ligga i dvala i några månader. WOW skulle älska att vi människor började gå i dvala eller ide.
 
Hur känner du dig nu? Efter-duschen-trött och efter-maten-trött. Jobbigt att börja med sista pluggandet till provet.
 
Vanligaste färg på dina kläder? Grått, svart, vitt. Mysbrallor, hoodie-tröja och slappt linne.

Var du aktiv i skolan? Inte överdrivet.... Jag vill gå i en skola där man bara diskuterar och skiter i att skriva. Försvinner långt inne i mig när jag måste skriva en rapport.....som nu :(

Favoritdryck på morgonen? Te, blåbärssoppa eller kaffe.

När brukar du oftast gå och lägga dig? 22.30 till 00.00. Usch har blivit alldeles för sent på sistone.

Är du blyg? Njäääääää det tycker jag inte. Dock fläker jag inte ut allt i en diskussion utan "sparar för mig själv".
 
Sysslar du med någon idrott? Ut och gå sent på kvällen med en nypa rädsla att bli övertagen. Rädslan gör mig skärpt och spänd --> spänner musklerna ;);)
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Neeej....tror jag inte... Tror mer på en käftsmäll av attraktion som kommer mot en.

Är du bortskämd? Joo men det är jag väl ibland kanske. Men tänker mycket på det där faktiskt.
 
 
 
 
 
 
Neeeej måste stänga in mig och plugga nu, vill bara ha fredagseftermiddag och en powernap på det!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela