Valborgsavrundning

Publicerad 2012-05-01 21:20:48 i Allmänt,



Körde till Motala med mamma och pappa. Gick asbra! Provade massa bikinis men inga bikinitrosor vill sitta runt hela röven. Alla har fan brasiliansk modell.... Lunchade på ett göddigt ställe i solen.

Sen firade vi av Ella med god paj och presenter. Myzzzz.
Arjeta kom trippandes efter fyra och då började vi göra ordning oss för ferren. Arjeta gjorde mig fin i håret med hennes magic fingers. Sen åkte vi till Nellie där vi tjejer grillade först och åt en trevlig middag. Förfestade med nellies lillebror och hans kompizar. Bästa förferren ju. Dansa med dom :)))

Sen droppade folket in och ferren satte fart. Blev lite drama framåt kvällen. Blev fight. Blev la fimpad och knuffad fast man inte va med i fighten. Men kan inte råför att jag set ut som en slagskämpe.

Jaaa.....

Men annars så var festen fem av fem toasters! Gosh högtalarna gjorde halva festen! Vilket ljud! Vilken bas!
Mimis och min armhålsdans är lätt värd att minnas.

Arjeta och jag somnade snabbt i min säng efter äntligen hittat skjuts och varsin nattmacka med mjölk. Boo-yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela