But are you happy?

Publicerad 2012-05-09 22:30:54 i Musik,





Skulle egentligen vilja dra världens fetasta lista på alla individer av manligt kön som jag beundrar. Typ en frikortslista, fast nu behöver ju inte jag frikort. För jag har ju ingen att ta frikort ifrån......








Men i alla fall.....



Så fort han kommer ut med någon ny låt så blir jag alltid lika imponerad.


Jag snackar om Erik Hassle! Asså den rösten. Bland dom bästa manliga rösterna i Sverige om jag får säga det själv. Så många gånger han sjunger sådär så det gör ont i hjärtat.
Ååååhhhh är så kär i han, fast han är inte snygg, är kär i "insidan". haha....
Kommer ihåg i nian när jag lyssnade sönder på The thanks I get. Så fin.




Här är nya singeln. Lika fin som alla hans andra låtar.
Aaaww och så är "En kärlekshistoria" med i videon.












Nu ska jag njuta till en sovmorgon till 20 över 10. Man tackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela