Du måste flytta påreeeej

Publicerad 2012-05-20 14:10:08 i Allmänt,

Kom ju igång med rapporten tillslut, yeyy! Nu kör vi, kbk.
Fick hets-ta-på-mig igår för Arjeta fick med mig till gymmet. Det är så vi gör, gymmar på lördagar, deffa4life.
Så idag har man en göddig träningsvärk i kroppen. Gårdagens roligaste var nog roddmaskinen, en maskin som faktiskt var rolig?
Sen hade jag ett litet bb-maraton med mig själv på kvällen. Orkar inte med Hanna. Fyfan sluta gå naken. Du är morsa förfan, läggner. Och sluta prata. Din dialekt är ju förjävlig, åååhhh när hennes syrra kom in?!?! Och hon hade ännu bredare dialekt. Uääk.
Sådär. Nu känns det bra när jag fick skälla lite på Hanna.
Nu sitter jag på altanen, skriver lite rapport, går och tittar vart Tyson tar vägen i trädgården, lyssnar på P3, räffsar lite gräs osååååå. Kollar på när pappa på gräsklipparen, får för sig att jaga in Tyson.  Aaa ni....
Sen kommer mormor och morfar och då ska vi äta och fira mamma lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela