The Beautiful People

Publicerad 2012-05-24 23:51:22 i Allmänt,



Blev en sån konstig matrytm idag. Vi fiskade vid sex, så blev man mätt på kakor och tårta.

Grejade ju som sagt här hemma till nio. Men dom där två kaffekopparna höll sig kvar på min tomma mage. Var tvungen att göra något åt min överskottsenergi så det fick bli en pw/joggingrunda. Åh det är så friskt att gå i skogen i lagom värme. Fick nån mörk period där, så jag rockade till Marilyn Manson. Blev så påverkad så jag var tvungen att springa och smygsjunga till låtarna, FÅ UT AGGRESSIONERNA!!!!!

Nejmen annars så... Vare as gött. Dock är kondisen nånstans därnere på bottnen.
Åh just det! Den där nicken man ger till varandra när man möte någon annan som springer. Den är så trevlig! Typ "you go tiger".


Sen blev man ju rätt hungrig med bara kaffe och kakor i magen, efter tio. Så då cruisa pappa och jag till donken och jag var den nyttiga som tog happy meal. MEN JAG FICK INTE MINA MORÖTTER!?!?!? Dock fick jag leksaken, tur det :)


Nej nu måste jag sova. Virrigt inlägg men det är ju jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela