Motivation tack!

Publicerad 2012-05-29 21:12:35 i Allmänt,

Är så deppig nu

Just nu vill jag:

Va gangsta och kolla på Kanye och Jay-Z. KÄNNA BASEN TILL NIGGAS IN PARIS!!!!
Räcker med att Jesper ska smsa och skryta om det halva dagen idag >:(

Hitta orken och lusten till att plugga på tyskaprovet.

Arg-springa en mil eller två. Och va sådär skönt trött och halft döv i öronen för jag har haft för hög musik när jag har stormat fram.

Börja ge all övrig fritid till körboken. Ska skippa sovmorgonen för att hänga med faserna, bra där!

Få all skolarbete klart så jag också kan få njuta av eftermiddagarna nån jävla gång. Samhällsredovisningen ska bli klar snarast!!!

Ha körkortet i handen och tjuta av glädje!!!

Gå ut för första gången!!!

BLI FULL SOM FAN OCH GÖRA VAD JAG VILL!!!!

Raka av mitt hår

Och lära mig slåss


Ta tjuren i hornen.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela