Lördags

Publicerad 2012-05-28 22:44:54 i Allmänt,






Elsa hämtade upp mig och Emma sen cruisade vi mot Vadstena. Hämtade upp Rebecka och köpte picknicktillbehör.
Vi satte oss till ro vid vattnet innan alla bal-people kom. Elsa och jag öppnade presenter :)))


Sen kollade vi på alla balpar som kom med bilarna (som vi inte kunde se). Jag blev la ganska irriterad över att alla var ivägen när dom kom från bilarna.
Meeeeeeen sen rullade det på. Vi käkade jordgubbar och kakor i solen. Och hälsade på balpar, sög in inspiritation till vår egna bal, letade balpartners osv osv osv. Överlaaaaag så var alla jättefina och det är så kul att se "förändringen" när alla klär upp sig.



Sen fick vi nog av balen och blev hungriga. Cruisade tillbaka hem till Mjölby och handlade till maten.
Gjorde enchiladas som blev jeeetegott! Resten av kvällen kollade vi på ESC och åt på Elsas goda kaka.
Så jäkla coolt att vi vann. Tur att dom andra länderna fattade hur bra Loreen var.





Här kan man tro att jag kör kriminellt och Elsa har låtit mig att köra. Men bilden är bara spegelvänd så var lugna :))) snart snart snart så ska man köra lagligt!!!!!!!!!!!





















Och presenterna tar inte slut bara för att det var i lördags jag fyllde år!
Idag kom kära Patricia och jag mig presentkort, lite smått och gott och en flarre. Den andra flarren fick jag av Marc och Ella. Och i år fick jag faktiskt en present från André också :O Det var ju ett par år sen man fick det nu.... 100 euro har han lovat mig att ge till Magalufresan, det satt fint!
Gaaaaah har fått så mycket fint! Min familj + svärsyrror är så fina!
Fick så fina vinglas av mamma och en fin karaff av mormor också.
Måste snart inviga vinglasen med något gott i!

 

 




Neemen, natti natti då!

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-05-29 18:42:40

hahah, du är ju för härlig!



right back at ya! höll allt koll på dig när du körde iväg! såg skitbra ut :)))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela