Footloose

Publicerad 2012-05-18 23:49:00 i Allmänt,



Var ju som sagt på 80-talsferre igår.
Arre och jag grejade här hemma med att locka och tuppera hår. Arjeta frågade mamma om råd så vi skulle plats i 80-talet. Seeeen drog vi, en bil full med 80-talstjejer mot Moa och där började vi förfesta. Efter lite uppvärmning med 80-talslåtar, så tog vi skogsstigen mot Nellie. Sen blev kvällen suddig, luddig och rökig av rökmaskinen :)))
Hade as kul och det var så kul att se alla utklädda. Haha särskilt killarna!
Läsa roliga fyllesms dagen efter också var underhållning i sig också!
Så kul att komma på en fest när man är ganska opepp och den blir det kalaaas!


Idag blev det att fixa sig snabbt och åka till boxholms ridklubb och låtsas vara hästmänniska. Frågade Elsa 100 frågor om hästar och allt däremellan. Sen rullade det på. Jag var grindöppnare för ryttarna och bara det var lite svårt. Meeen resten av dagen var jättebra och jag funderade ännu en gång varför jag aldrig provade på hästar.

Asså hjärtat smälte när dom minsta tjejerna kom på sina små små hästar. Dom bara körde på och hoppade, blev avkastad av hästen, men fortsatte rida ändå. Så modiga!! Ville ha den minsta hästen... Den kunde stå i mitt rum, så kunde jag gå ut med den :)))


Imorgon är en såndär dag jag har bestämt mig att skriva rapport och läsa i körboken.... Kul dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela