Firar av mig och morfar idag istället

Publicerad 2012-05-24 19:46:22 i Allmänt,



Blev en fika med tårta nere i Marcs lägenhet. Morfar är glad och det är jag med! Världens bästa morfar!

Morfar och jag har bestämt att vi ska till Tåkern och kolla in det nya. Djur- och naturnörden i mig kommer fram då...
Men Tåkern är så mycket nostalgi för mig. Jag, mormor och morfar flängde dit så ofta med fikakorg när jag var liten. Tyckte det var så spännande!
Det roliga var att vi fick med att hela familjen ska åka dit tillsammans. Till och med André hojta till att han vill också följa med och se. Gulle :)

Nu ska jag underhålla mig med att fylla på detta smyckeskrin med mina finaste smycken, fick det idag. Åh har velat ha ett fint smyckeskrin så länge!
Sen ska jag slå in presenter till en viss favorit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela