Cruisa i Elsas bil och baka

Publicerad 2012-05-14 22:37:50 i Allmänt,


Glömde ju att nämna om vårt dansuppvisning på idrotten i fredags.
Kort sagt, vi var asbra trots den korta förberedelsetiden och födda till att dansa allihopa.
Dock är videon så bra så den kan nog inte läggas upp här... Kanske blir för mycket för talangögat :/

Näämen det var riktigt kul att göra en sånhär grej i idrotten. Tummen upp!

Helgen degade jag mest. Spenderade min tid på att läsa körboken, äta gott, ät snask och va med Arjeta.
Man är la en festprisse!!! Skoja, blir inte bjuden på fest :)


Idag kom vi på att vi måste baka tills hästtävlingen vi ska ha på fredag. Jösses en hästtävling tänker ni. Och jaa, Elsa grejar det mesta. Ska inte blanda mig i saker jag inte har en aning om.
Så hängde idag hos Elsa och bakade med henne och Emma. Hälsade på Danne och fölet Uffe och de andra hestarna också. Naw! :)



Nää nu skriver jag för mycket va?
Rundar av här med lite bilder från när Mimi och jag peppade för dansen.


Saknade dig allt idag Mimi!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela