Väck mig till sommarnnn

Publicerad 2012-03-15 22:10:19 i Allmänt,





Fått på mig förkyldning igen. Gått runt och snorat och nyst hela dagen lång. Tror att det uppskattades av hela min klass :) Aaae pallar inte att bli förkyld igen!

Kom hem och tanken var att råplugga svenska.


nae....

Slumrade i sängen och vaknade dreglandes. Löve it.
Åh provet får gå som det går, för idag hade jag fan ingen ork att läsa om Shakespeare. NEJ!


Får skylla mig själv att jag valde att kolla på hockeymatch igår istället för att plugga. Men nu är det ju så att jag är så otroligt hockeyintresserad så jag kunde inte missa matchen. (eller att ta en varm oboy och mysa på läktarn lockade ganska mycket)




Nu ska jag somna för en gång skull lite tidigare. Ser fram emot idrotten imorgon då vi ska gå i skogen. Skogslukt<3 Sen imorgon kväll ska jag bänka upp mig framför datan med alternativa flötsaker och skriva rapport. Det roliga är att jag faktiskt ser fram emot att bara sitta hemma på kvällen och skriva klart bajsrapporten. Mmmm MySiGa HeMmAkVäLlAr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela