emo-girl_94

Publicerad 2012-03-12 22:42:16 i Allmänt,




Känner att jag har någon emotionell period just nu.
Blir rörd av massa grejer. Som igår när jag skulle sova. Tänkte på att André kanske ska flytta snart. Fick tårar i ögonen :') Skulle bli så tomt utan han här hemma. Tänker komplimentera detta med att våldgästa han varje dag, eller tvinga han komma hit varje dag?

Sen har Tyson och jag någon period då vi följer efter varandra 24/7. Jaa inte bara att han följer efter mig..ni hörde, jag följer efter han. Vet inte om det är för att vi båda har vårkänslor? Vi går runt och pratar med varandra och bara allmänt älskar varandra. Vi tar en eftermiddagsrunda i trädgården nästan varje dag, solar lite, kammar han lite, myser baa.

Sen fick jag lite ont i hjärtat när jag såg förut lite på Maria Wern och dom visade Visby. Fick ett sådant otroligt sug på att åka till stugan. Tända en brasa, ta en promenad ner till havet och sen komma tillbaka till stugan och läsa bok framför brasan. MyzarN kom fram. Eller Sanne, 54 år kom fram.


Fast, det kan ju va för att jag ska ha mens snart men ändå, har gått runt och blivit rörd av massa grejer.
Wääh hur ska man förklara sånt här utan att låta för cheesy?
Satt igår och va orolig i flera timmar för P&L biljetten och sen släpper allt när den är bokad, och då spelas det som en töntig film i mitt huvud hur kul Arjeta och jag kommer ha det.
Typ Friends-låten kommer och man ser oss as glada i solsken och vi ser allmänt film-glada ut. "I'll be there for yooooouuuu! 'Cause you're there for me tooooo!"


hahahaha.......





Ahopp dagens seriös-göra då,

Översätta engelskatext med Elsa, översätter klockrent må jag säga, med stor inlevelse. En hetsig diskussion om unge greve Dracula också, kanonprogram om vi får säga det själva.

Göra klart turismen om Sveries olika turistattraktioner. Blev sjukt sugen på att åka och göra turistiga grejer i Sverige. Som åka hundspann i flera dagar i fjällen. Eller rida i flera dagar på antingen fjällen eller på Gotland.

Öva in 59 tyskaglosor........Kan dom typ nu....Känner mig stolt efter jag pluggat på dom på ynka två dagar.
Ska göra Klein stolt......not! :'D



men däckar snart, natti natti

Kommentarer

Postat av: ARJETA

Publicerad 2012-03-12 23:44:45

hahahahah du är så underbar sanne! PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela