Helgen

Publicerad 2012-03-11 21:09:27 i Allmänt,





I fredags åt vi indisk mat på Yogi och firade av Angelika. Mmmm maten var riktig god, gå till Yogi!


På lördagsmorgonen så kände min mage av den indiska maten...behöver inte säga mer. Plus att hela familjen sa att jag osade vitlök :))) Kände att jag var fit for fight till festen på kvällen. Baa tjena jag stinker vitlök, kom och ta mig!
Ida och Moa w kom hit och vi gjorde i ordning oss tillsammans. Blev mycket hår att locka på oss alla. Tog en paus och käkade chili con carne. Mumma! Sen hetsa så vi skulle bli klara i tid. Kom försent en timme....
I alla fall! Kom till granforsen och förfestade, dansade och tjåååkade lite med dom andra tjejerna.

Sen rullade folket in och det var så kul att se vad alla hade klätt ut sig till. Maskeradfester blir ju snäppet roligare än vanligare tycker jag. Phille vann ju priset för bästa utklädnad och han gled omkring i Buzz lightyer dräkt. Det var han värd! Jag var så nöööööjd över min utklädnad, softade omkring som Poison Ivy. Många hade gissningar på vad jag skulle va, sjöjungfru eller älva...men hängde inte läpp för det.
Deras förlust om dom inte vet vem Poison Ivy är juuuuuue. Jajajja det var jätte najs allt annat och jag somnade sött på natten sen efter tagit bort mugröna och lösögonfransar.


Imorse var det ju måttligt roligt med rött färgat hår... Efter 4 tvättar och inpackning så var jag mig själv igen.
Åh skulle ju boka P&L biljetten ikväll för blev panikartad när jag såg att det fanns ett fåtal kvar. Men nehepp, då funkar det varken för mamma eller min bror. Så det sket ju sig då... Men hoppas på att det funkar sen när André ska prova igen. Hejja hejja!



Efterrätten i fredags! Mango<3










Kan inte ladda upp fler bilder för nu vill inte datan vända på dom. Skulle vara jobbigt för er med massa snea bilder ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela