Torsdag

Publicerad 2012-03-29 22:05:21 i Allmänt,


I skolan hatar vi historia, så allt är i sin ordning där.

Släpade med mig till körskolan och....klarade inte fas B.
Det är la faan att man ska snubbla på målsnöret och få 60 rätt :(

Grädden på moset var att jag skrev ut det ja hade fel på, men glömde hämta det från skrivaren när jag gick hem.

asså :')

Blev skitsur för det men pappa lättade upp stämningen. Han fick med mig på bio i stan, filmen på båten boxholmstvåan... Följde med bara för att jag fick köra :))
Jaaa filmen var ju lagom intressant och jag var den enda som var under 30 år typ...

Nu är jag sjukt trött. Tänkte offra sovmorgonen för körskolan...men neefan. Det tar vi på studiedagarna nästa vecka.

Här myser vi och kollar på Antikrundan!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/953942/images/2012/pic_196109094.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela