Some die young

Publicerad 2012-03-25 16:58:56 i Allmänt,




Tyskaprovet kommer ju gå åt pipsvängen på tisdag. Asså fyyyy ibland frågar jag mig varför jag läser tyska.



Och så måste jag öva mig på Laleh-texter om jag ska kunna sjunga med hennes låtar nästa lördag.





Asså nae. Det här funkar inte. Fokuserar inte på tyskaglosorna ändå, så lika bra att sätta på en film.
Har haft världens cravings för att se på film men inte haft tid/inte orkat. Men nu ska jag fan se film.
Jag är värd det. Typ.


Laddat ner American Psycho, just bara för att se Christian Bale halvnaken :)
Hatar skräckfilmer, men det är en tillräckligt bra orsak till att se filmen. Ska tänka "äh fan okej han är en seriemördare, but I still want to do him :)))))"




Idag har André också bestämt att vi ska grilla. Inte mig emot!


Drar gårdagen i nästa inlägg, todelooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela