Någorlunda frisk

Publicerad 2012-03-03 00:22:39 i Allmänt,





Kravlade mig upp ur sängen imorse för att gå på risketttan. Fett av mig!
Neemen det var ju ganska intressant och mest kul. Förutom att min mage lät.så.inni.helvete.

Kom hem och gjorde.....nudlar! Däckade sen i Andrés mjuka säng. Gosh älskar att sova här.





Arjeta kom förbi och vi gotta ner oss Andrés säng framför 50/50, var tvungen att visa Arjeta den braiga filmen!
Aaa det var gött att få see'na igen och bara myzamyz med Arrebarre


Nu är jag klad och pepp på Emmas fest imorgon. Mmmm vad jag ska krama henne imorgon, kram of doom imorgon!!!


Kommentarer

Postat av: ARREBARRE

Publicerad 2012-03-03 12:01:30

JAG ÄR VAKEN!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela