Liten uppis

Publicerad 2012-03-05 20:51:01 i Allmänt,






Hade det så najs i lördags. Började dagen med att sitta och läsa bok i en brassestol i solen.
Sen fixa oss här lite, Elsa och jag, hämta upp Arjeta och dra till Linnéa och Elin och förfesta. Köra lekar, digga till musik, fixa sig lite till, klappa orm, ni vet det vanliga, inga konstigheter. (Är fortfarande lyrisk över att jag höll i en orm i lördags)


Sen var allting frid och fröjd på Emmas och Erikas fest. Hahaha hade så jävla kul på dansgolvet.
Det var fettttttttttt om jag får säga det själv :)

Hade träningsvärk i benen dagen efter :'D Övningskörde med pappsen i söndags och körde E4:an för första gången. Wohooo det gick jättebra!




Och idag klarade jag äntligen första jävla fasen! Det var på tiden kan jag lova. Cruisa lite med körläraren också, och det rullade ju också så att säga.



Lite kortfattat, här får ni lite bilder, snodda bilder :) Eftersom iphonen inte ville dela med sig mina bilder...






Om Olle säger att vi ska se arga ut så gör vi som han säger


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela