Godaste maraboun av alla tider

Publicerad 2012-03-22 18:57:41 i Allmänt,






Mamma hade köpt Marabou black, och jag fick en slags munorgasm när jag smakade.
Saltlakrits och choklad ihop, är som att ta det bästa med det bästa. Så farligt gott så jag är rädd att jag ska äta upp hela ikväll....två rader ligger redan i magen.... återstår att se...




Men hey! Rapporten är snart klar! Just nu, 23 fucking sidor!!!!!!!!!!!
Tillåt mig att få applådera till mig själv. Tror jag aldrig har skrivit så mycket?

Asså jag blir pirrig i magen av att tänka på när jag ska skriva ut den imorgon i biblioteket???
Ska står där och baa, tjena skriver la ut rapporten, hehe ojdå, det tar ett tag, 23 sidor baa.


Ett litet litet plus i kanten är att Martin och resten av klassen som ska läsa den, tycker den är bra också. Så det inte är 23 sidor skit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela