Askan är den bästa jorden

Publicerad 2012-03-15 22:17:14 i Allmänt,





Pepp över vad jag kommer drömma inatt. Igår morse, så drömde jag att jag var en häxa. Och att jag skulle ta nån skurk som terroriserade min familj. Var skit rädd för skurken. Gick på fest men spionerade egentligen på själva huset som var ett "onskefullt hus". Oj oj oj spännande dröm.

Och imorse drömde jag en riktigt riktigt bra dröm. Åh en såndär jobbig dröm som man inte vill vakna ifrån. Fast nu är jag sådär jobbig och inte kan säga vad jag drömde hehehe.......Och efter man vaknat så går man och tänker på den halva dan, blir lite småpsyk av att själva drömmen var så bra men verkligheten suger :))))



Nog om det, skulle ju egentligen bara in hit och tipsa om Markus Krunegård. Han borde fan va mer känd än Håkan Hellström............För Markus Krunegård är ju faktiskt bra, om man jämför med Håkan.

*Bring it on alla håkan-fans*


Markus Krunegård – Askan är den bästa jorden

Markus Krunegård – Everybody Hurts

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela