Study before you party guuuuurl

Publicerad 2012-06-04 22:20:39 i Allmänt,





Igår satt jag med mitt sista skolarbete och är väl sådär cirkus nästan färdig. SkönT.
Sen tog jag en pw medan alla andra kollade på bb-finalen. Palla inte skiten :)) Går hellre ut och smyg-sjunger.



Och idag var en onödig skoldag, som väntat! Traskade hem och sedan satte jag mig framför datorn i körskolan och satt där fårn två till sex. Heja!


Nu är jag riktigt trött. Det var nog banne mig tur att jag aldrig tog beslutet att gå på måndagsklubben.
Ska ju trots allt upp klockan sex imorgon och vara med på Arjetas avslutning. Ska agera hårmodell!
Sen ska jag bara myza igenom dagen och låtsas va john bauare.

Gå ut på krogen och danza kan jag göra när allting är klart. Har all tiiiid i världen jöööö!





En del av mig hatar Blondinbella för att hon har skaffat min drömhund. Jävla rika coola kvinna.
Gör lite ont varje gång hon lägger upp bilder på valpen på instagram </3




Nejmen, natti natti
// erfarna hårmodelleN, kan snart skaffa portfolio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela