Student

Publicerad 2012-06-08 18:36:42 i Allmänt,




Ville dö lite när klockan ringde klockan 07.00. Men kravlade mig tillslut till körskolan.
Sen tog Arjeta och jag tåget in till linkan för att checka studenterna där. Kände la ingen där så man låtsades känna folk och spelade med.

Sen tog vi tåget hem igen och mötte om Oscaaaar. Kult att se han igen! Så sen kollade vi på Dackes studenter. Men det tar ju sååååååååååååån tid innan dom blir klara så vi gick hit och tog en vatten/saft-paus, innan vi gick till Kungshöga för att kolla på stundenterna där istället.
Alla var jeeetefina, eller aa typ alla, och grattisgrattisgrattis.




Nu ska jag vila lite tills maten är klar, mmmm hörde jag grillat!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela