Seal my heart and break my pride

Publicerad 2012-06-19 22:34:36 i Allmänt,

 
 
 
 
Fattar fortfarande inte att jag får köra lagligt och själv. Det där att jag får köra själv känns mest. Hur kör man utan pappa bredvid sig? Kommer kännas så konstigt, och läskigt. Men med tiden säkert.väldigt.skönt.
En till rolig grejjis. Oscar fick ju också körkort! Han var den första som fick gratta mig och en påtvingad kram av mig när jag kom ur bilen. Tråkigt att jag inte fick en påtvingad kram när han klarade det :/
 
 
Och ni som har grattat mig idag. Tack tack tack! Det kändes bra i lillhjärtat mer än vad ni anar.
Så kuligt att facebook fukkar ur för engångsskull, sms kommer, folk ringer, twittrar, och Sofia skriver på Rumble! (heej heeej!!) Haha aaa det var en redig "egoboost" om man ska säga så, som den bloggare man är!
 
 
 
Vet ni vad jag mest ser fram emot? Sedan jag började övningsköra?
 
 
LYSSNA PÅ SIN EGNA MUSIK! VÄLJA VAD MAN VILL! SKRIKSJUNGA MEDAN JAG KÖR!
Har redan bestämt för lääääänge sen att första låten jag nånsin ska spela när jag kör själv ska självfallet vara Muse - Starlight. För den låten ska alltid spelas vid speciellla tillfällen. Alltid!
Tänk om dom inte spelar den i vinter när vi ska se på dom. Då kommer jag dö lite inombords faktiskt.
 
 
 
Aja. Körningen tog nog musten ur mig. Blev as hungrig, fick ont i magen pga det. Sen när jag väl får maten på zebban så har jag ännu mer ont. Fanns även spekulationer om vi verkligen fick oxfilé...?
Aaa firandet med mitt körkort får 3 av 5 endå. Mat är ju alltid fint, även fast man har magont.
 
 
Kom hem och kröp in i onepiecen och läste Plaza tidning. Fan vad lyxigt va. Blondinbella är man. Fast...jag känner mig ju lyxig när jag läser Plaza, låtsas va affärskvinna osådära.
Kollat på andra avsnittet av true blood. Njuuuuuter.
 
 
 
 
Börjar bli trött nu. Imorgon ska jag bannemig tvinga mig ut och köra själv även fast jag är rädd.
Tänk att när jag väl har suktat efter körkort i ett halvår så är jag riktigt rädd att köra :))))
Hoppas på att mina bland-cd:s mjukar upp mä'! Ska va så 90's med cd:s!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela