Lite för bra för att vara sant

Publicerad 2012-06-12 22:40:35 i Allmänt,






Tanken var ju att få ett körkort idag.


Och så blev det ikke. Såååå bra ska vi inte ha det tyckte ödet idag. Det sög big time.


Så ironiskt att det var teoriprovet jag trodde jag skulle faila på, så äre tvärtom :P::PpP




Idag blev väl inte min stoltaste dag direkt.
Började gråta så fort han sa att jag hade kuggat......hehehe.... Köre diskret i bilen "jag har nått i ögat". Men sen när vi kom ut på parkeringen och Per-Åke kom, då brast det :'))) Seriöst, måste sluta se Per-Åke som en "extra-morfar". Fick i alla fall en kram av Per-Åker och pepptalk.

Sen kom pappa och jag började gråta igen :'D
Och så säger Per-Åke att vi ska till körskolan och boka ny tid. Kändes ju as gött när man var rödgråten och snora som tusan. Bad en bön om att det inte skulle va mycket folk på körskolan. Mjaaaaaa det var ju inte tomt direkt....

Så idag har ett antal personer sett mig fulgråta :D
Hatar att man inte kan sluta gråta när man väl har börjat. MÅSTE FÅ UT ALLT INNAN MAN KAN LUGNA SIG.
Vilket jag gjorde när jag kom hem. Somnade också, man blev la utmattat och uttorkat på vätska.




Nu kanske ni undrar varför jag skriver så öppet om detta. Men asså. Vafan. Man får gråta. Man får bli besviken. JAG blev besviken. MEN vet att jag gjorde fel. Man kan inte klara allt på första försöket. Nu vet jag hur uppkörningen är och hoppas på att känna mig säkrare nästa gång.








Åh dagens ros går också till Klein! (och per-åke...och pappa....och mamma....och mina brorsor som pusha mig igen...)
Hade helt glömt bort att jag skulle återberätta en text för han idag. Hetsskriva stödord och baaare köra. Tyckte jag sög och förvänta mig ett G. Så ger han mig VG+???? Baa skämtar du med mig? Uttala allt svengelska-tyska. Klein var så snäll också när han blev sentimental över att vi inte ska ha honom längre. Han gick runt och grejade medan han berättade vad han gillade med mig och dom andra i gruppen. Åh snela Klein!

Antar att jag också blev sentimental eftersom jag hade gråtit hela förmiddagen :D:D:D:D





Två andra bra grejer med den här för övrigt bajs-dagen.
True Blood säsong 5 har rullat igång! Och spänningen kommer direkt! Wäääh vad hände i slutet av avsnittet?!?!?!?
Och på torsdag ska jag ha en muse-biljett bokad med käraaaa Sofie! Aaa fyfan va najs! Vi kommer ha det så bra! Ser mig framför, nått myzigt hotell som är nära, kanske häng på stan på dagen.... aaa kommer bli as najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela