Imorgon gäller det

Publicerad 2012-06-18 23:45:06 i Allmänt,



Orkar inte med känslan att vänta på sommaren, även fast det är juni just nu. Och jag väntar på sommaren???
Har inte badat än????




Idag har jag mest städat mitt äckelpäckel-rum. Åh varför har jag en hylla med hundra ytor som vill samla damm.
Passade på att lyssna igenom P&L-listan och öva sångtexterna så man kan sjunga med någorlunda bra.



Köpte aussies schampoo och balsam idag också. Håret blev jeeetelent och fint. Dock lukten är jag inte nöjd med. Asså det här med att schampoon ska lukta tuggummi? Diggar det inte alls. Kan vara för att jag blir spyfärdig när jag råkar ta på ett tuggummi under stolen alternativt bordet. UÄÄÄÄK SÅ ÄCKLIGT!!



Nåja. Arjeta och jag drog till södra igen och hejade på södra. Dom vann idag wööhö!


Imorgon ska jag se på andra trueblood avsnittet, som jag inte hann idag. Det var väl vad jag har bestämt imorgon.... Neej har inget vettigt att säga nu så godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela