Försöker blogga igen

Publicerad 2012-07-29 01:27:22 i Allmänt,

 
 
 
 
Förra inlägget blev ju ganska flummigt och stressat. Försökt blogga från mobilen men appen fuckar ju fortfarande ur och det blir konstigt att gå in genom safari.
MEN skitsamma!
 
Dagen efter jag kom hem så bara njöt jag. Tvättade mina kläder, lyssnade högt på Mumford & Sons medans jag packade upp, och bara myzte med Tyson. Ahhhh min katt!!!! Blev allt orolig att han hade glömt bort mig. Men som vi har kelats! Varje gång vi gick förbi varandra i huset så var vi tvungna att kramas och bli kliade på magen (alltså hans mage, inte min)
 
Sen på kvällen kom mammsen och pappsen hem från Gotland. SköööönT! Vi fick snabbt berätta om varandras resor innan vi gick och la oss.
 
 
Idag har jag varit på Lundbybadet med Arjtea, Moa och Jonna, i cirka.... en halvtimme?
För sen skulle det ju börja ösregna, värt :D
Åkte hem till mig istället och kollade på film och käkade flöt.
 
 
Nu på kvällen har jag bara hängt med mamma och pappa, powernapat, käkat räkor, lax & aioli. Göttans.
 
 
 
Nu har jag lagt över alla Kosovo-bilder på datorn så ska väl greja med facebook-album imorgon.
Men somnar snart igen nu, man har la jetlag!! Skoja, har busslag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela