Shake it like a polaroidpicture

Publicerad 2012-01-19 21:39:35 i Allmänt,





Är fortfarande sur för att Spotify krånglade innan jag ska börja springa. Jahaaaaa nämen då stannar vi och internet laggar. Jävla skit. Fick springa med mina gamla dåliga låtar....inte roligt!
Tror jag uppnådde upp till 60 grader i mina skor när jag sprang också. Lukta???? :D
Varför får jag så otroligt varma fötter när jag springer på band? Wazzup with that?







Nåja tränad och klar. Ska bädda rent i sängen som jag har skjutit upp nu.
Sen hoppa in i duschen, raka, smöra yadayada och sen sova.



Bra dag! Eftermiddagarna som spårar ur, vi ska helst börja sjunga någon låt i falsett då?

Fick pengar av mommo och moffa till körkortet. Hoppas det blir lite över med dom pengarna :)))
Satte mig med körboken och gjorde läxan, duktigggg. Dock väldigt små rutor att skriva i.
Jag som skriver stort, fult, likt en liten 5-årig pojke.



Jaaneej, duschen vare jaaa!


JAAA CAMBILDER PÅ MIG NU IGEN!!! NU ÄR DOM TILLBAKA!!!

 

(smygreklam till Nike, skickar ni sponsorpengar till mig...?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela