MobilbloggarN numera

Publicerad 2012-01-04 23:04:49 i Allmänt,


Sov i Andrés säng inatt och det var awesome. Vakna dock i springan i mitten av sängen imorse. Inte lika bekvämt.

Idag har jag faktiskt tagit tag i pluggandet igen. Pär tyckte ju att det skulle va prima om vi hade prov direkt när vi började skolan :))) fml
Haft Tyson-och-jag dag idag också. Fina kisseeeeen.
Följde med mamma till Lidl och som sagt, det är bara dom på Lidl som får se mig sliten och dan. Bytte om till jeans och gjorde om bullen-i-håret-jag-sov-med och I'm ready to go.
Mamma och jag gjorde pasta carbonara! Aldrig ätit det innan, och jag blev väl inte galet imponerad. Men visst ser det lyx ut med det råa ägget på.

Sen räddade Arjeta min tråkiga kväll sååå jag åkte till henne. Vi byggde koja och såg på film. Mmmm mys med arrebarre! Stora tjejjan som blir 18 år på fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela