Islands & Shores

Publicerad 2012-01-14 13:11:10 i Allmänt,

Jaa igår var en jobbig och slitsam eftermiddag. Men så skönt att jag ändå följde med in och hälsade på farmor. Det är så nytt och konstigt för mig att se hur familjen reagerar när vi har en familjemedlem som är någonstans mellan liv och död. Och jaa tillägger att alla reagerar på ett bra sätt. Alla blir tightare o Min farbror Pär kom hit igår och ska stanna här för farmor. Känns så tryggt att ha familjen här hemma. Och ändå så lustigt att det verkar som att pappa och Pär tar detta bäst av oss alla? Medan jag tjöt från den stunden jag kom in till sjukhuset, till 2 timmar senare när vi är hemma. Men samtidigt så skönt att de gör det. Det gör nog oss andra mycket lugnare. Så mysigt att se hur pappa och Pär kan fylla i varandras meningar och ibland låta som de båda har samma röst. Läskigt ibland när man är däruppe och hör båda prata men har inte en aning om vem som är vem, haha. Nåja. Ska nu fixa rummet lite och läsa vidare i körboken, hejja! Och ett trueblood avsnitt kanske slinker in, har börjat se om säsong 4. Bara för att se Alexander Skarsgård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela