Hejdå reklam

Publicerad 2012-01-08 00:54:47 i Allmänt,

Åh gjorde (en aning dyrt) bästa köpet idag! Köpte äntligen spotify premium. Oj vad jag ska njuuuuuta! Åkte själv till pressbyrån o fixareee, eller aa pappa bredvid. Åh jag vill vara bäst på att köra bil nu nu nunununu. Nu när jag tänker efter, så har jag samlat många vuxenpoäng idag. - Köra bil. Köra bil i snöööön, köra BRA i snön utan att glida runt. - Tagit ut pengar för första gången. Pappa fick stå bredvid och visa mihihihi. Ja, till och med jag har kort nu. Kommer typ aldrig använda det :'D Kontanter<3 - Försökt göra en slags plan för psykologiprovet. Planen blev inte så bra i slutändan. För att komma ihåg allt så började jag skriva av saker flera gånger hehehhe..... Aaoo sen satte jag mig framför gladiatorerna med chips och dip :)))) Och ett glas välförtjänt...............saft. Yes på lördagen äre fest! Jaa nääää, igår då. Calle och jag tog tåget in till linkan och kollade på Lejonkungen i 3D. Och den var lika bra den här gången också! I början när dom står på klippan så gjorde ju 3D sitt. Sen efter bion så kom de andra tjejerna för middagen på Steves för att fira Arjeta! Efter lite väntetid så fick vi tillslut sätta oss och bara myzamyz på Steves. Jeeeete bra dag :))) Arrebarre är fan bäst. oveeer and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela