en liten uppis

Publicerad 2012-01-18 21:45:35 i Allmänt,

Lite trueblood på denna eftermiddag så blev ju allting genast mycket bättre. Åh Eric är ju så sööööt mot Sookie när han har tappat minnet, lilla gubben :') Jahaja. Idag åkte Pär, min käre farbror hem till Gotland igen. Lite vemodigt, fast hela familjen kommer ju snart igen. Vad har jag mer att säga då? Höjdpunkten idag: Mimi och jag smyger oss fram som pumor. Springer fram och ger Herman en födelsedagsgruppkram! Det uppskattades nog :))) Just nu så dör jag på Historia B. Det är så jäääävla tråkigt så jag vill skjuta mig i huvudet. En ganska fet uppgift på det gjorde inte kursen bättre. Hade sista bildlektionen idag. Kommer saknar det! Har varit så mysigt att hänga med Linnéa och dom andra. Och Ia är ju ganska göddig som lärare. Samhällen är ju faktiskt ganska jobbig nu också. Göra en stor undersökning om niornas betyg i Mjölby. Men det ända jag kan tänka på är att vilja sätta dit Pär, Blåklints dååååliga rektor. Men han tycks ändå få priser o grejer?? Nåja. Om man ska lägga sig till ro i sängen. Jaa vi säger så, sova tidigt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela