Belief

Publicerad 2012-01-25 22:00:49 i Allmänt,






Är rätt så trött på att jag virrar bort mig otroligt mycket den här veckan.

- Hajjar inte schemat även fast jag vet att vi bytte schema den här veckan

- Tror att det är torsdag eller tisdag idag, fast jag innerst inne vet att det är fucking onsdag idag

- Blir stressad över flertal grejer vi gör i skolan, blööh

- Irriterar mig på att jag är så krustorr i ansiktet. Fått en torrisfläck på kinden >:((



Jaani. Då tar jag hellre katten med mig till mitt rum och terapiklappar på han så jag kan bli lugn.
Kommit in i nån John Mayer-period också. Men han är ju så bra (och snygg). Kan vara för pappa diggar han också så varje fredagskväll får jag höra live dvd:n med John Mayer..



Men sen finns det ju också ljus i den svarta tunneln.
Idag har jag kirrat födelsedagspresenter till 3 stycken med hjälp av diverse individer, bra där!
Och på fredag ska det firas för Moa, trevlaaaans!



Åh älskar att bläddra i samhällsmappen min och se gamla bilder.
Förvånatsvärt mycket oseriösa bilder på oss alla, hur kan det komma sig??? :O:O:O




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela