Smoke and mirrors

Publicerad 2012-02-05 22:04:19 i Allmänt,



Summerar helgen då.

I fredags var jag hos Arjeta och hon gjorde satte på löstippar på mina ynkliga så kallade naglar. Nu jävlar ska jag satsa helhjärtat på att sluta bita på naglarna. Det var asnajs att sitta och bli ompysslad av Arjeta medan jag tänkte på att vi har fan samma musiksmak. Very goooood! Fan vad vi ska ha kul på P&L du och jag!



Igår åkte jag som sagt in till Linköping och hittade en klänning på ett kick och fick också med mig ett jeeete fint virkat linne från bikbok :))) Ni vet, när man säger att ett linne är fint men tänker att mamma inte kommer tycka att det är värt det att köpa det. Men den här gången var det hon som tjata på mig att köpa det :))








I alla fall. Komma hem och fixa sig, åka till Rebecka och äta hemmagjorda hamburgare och fixa oss klara.


Lite summering på födelsedagsfesten dårå:

- Emmas hår blev så jävla bra! Festade med självaste Amy Winehouse jöööh!

- Mia var så klockren som jokern!

- Efter lite alkohol i blodet så blev det dance-fight on the dancefloor. Ha, folk tror att man kan buffa bort mig och min bootyyyy.

- Ebbas hatt som troligen var på allas huvuden under kvällen.

- Kasta av sig klackisarna efter halva kvällen och danza barfota. Så jävla värt.

- Obligatoriska toabilder mihihi
- Alla gånger jag fastnade i Stinas klänning med min ring. Konsten att dansa samtidigt som man löser en knut!


Festen sluta när den var som bäst och bra var väl det ändå! Då fick man dra på sig mjukisar och gå hem med mjukisar och klackar. Fashion!!!

Dåså, bilder på det!




















Lyssnar sönder på detta album

Och den här låten som går på P3, bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela