Inbillar mig alltid att jag blir frisk snabbare om jag dricker frukt och bärjuicer

Publicerad 2012-02-29 19:09:28 i Allmänt,




Veckan innan lovet drömde jag om att bli sjuk för att jag var så skoltrött.
Nu vill jag ingenting annat än att bli frisk, uuuhh careful what you wish for!



Jag som aldrig har hög feber eller har det läng, har det fortfarande.
Orkar.inte.vakna.svettig.på.natten.
Man.kan.tro.att.någon.har.kastat.en.hink.med.vatten.i.sängen.


Blir också paranoid när jag är sjuk såhär länge. Varför gör mitt tandkött/mina tänder ont ibland??? Får man det när man har feber?




Nejmen nu ska jag *trumvirvel* koka nudlar! Wiiihuu!
Follow my diet --> Provivas hallon- och blåbärssoppa, vatten, nudlar och en vindruvsklase på det. Dagens måltider!
Neemen nudlar är det ända som är lätt att få ner när man är trött och schleten. Vill ha lätt mat ju, för jag är ju som en bebis när jag är sjuk. Allt ska vara lätt och man ska helst slippa tugga.



Men tjenixen då // klart slut från sängen //

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela