Vaknade och såg ut som nyponros i gryningen

Publicerad 2012-02-26 22:32:08 i Allmänt,





Ja då var det min tur att bli sjuk. Skulle velat se mig själv inatt asså. Inte somna förrän tre, gå upp vid sju för att gå på toa och halft ramla. Fortfarande osäker om det var febern eller om jag fortfarande var onyker.
Legat i soffan hela dagen och knappt rört mig. Det ska vara gött att leva juuu.



Men helgen blev ju ganska så bra med fester hos Magnus och Nellie, kuuuult avslutning på lovet och kroppen tyckte att början av veckan inte kunda börja bättre än att bli sjuk.



Åh min ena näsborre gör svinont bara för att jag tog nässpray, helvete vad det svider!!!!


Men nu vet ni, ska eventuellt sova eller börja kolla om Batman begins nu för imorgon blir det ingen skola, om ingen vill höra mig flåsa och hosta i nåns öra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela