SilverputsarN

Publicerad 2012-02-20 14:28:37 i Allmänt,





Sådärja nu har jag lagt mig tillrätta i sängen med cappuccino och kakor :))))
Blev helt seg i huvudet av allt putsande och den starka lukten från silverputs.




Igår var en sån effektiv dag. Fick rycket och dammade av min hylla som jag inte har gjort på....kommer inte ihåg sist? Fyfan vad dammigt asså. Sen blir jag som vanligt när jag städar, kan bara inte sluta. Så jag dammsugade hela huset, putsade silver och möblerade om lite i rummet.
Tackar att vi målade grått i mitt rum för allt passar ju in då.

Sen läste jag i körboken och blev lite smartare. Pappa och jag gick igenom motorhuven, motorhuvven? vafan hur stavas det? Blev ju lite smartare där också! Sen tog vi en redig tur runt och utanför stan.

Åh gjorde lax och färskpasta igår också. Mööööms så jävla gott asså!
Cruisade sedan till Arjeta, fast höll på att inte komma ifrån vår lilla backe vi har ut mot vägen :)
Där kollade Angelika, Arjeta och jag film, Rush Hour 3, dom filmerna är alltid så braaaa.




Ja där har ni gårdagen




Tyson bosatte sig i en av alla lådorna från farmos lägenhet. Nu har vi inte hjärta att ta bort lådan :)))




Tog in farmos fina fina fotölj och la det gamla rävskinnet på den för en extra "touch".
Oj oj oj, nu blev det en inredningsblogg helt plötsligt.


Växlar över till matblogg istället!




Gööööttttttt!



Nej nu ska jag kolla på andra Batmanfilmen och bara mysssa med kissemissen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela