Ont i höfterna

Publicerad 2012-02-22 23:59:04 i Allmänt,

Blev kämpigt i Linköping sista timmen när fötterna värkte och tröttheten kom.
Men har ju fyndat lite idag ju!
Blev i inte mycket kläder utan mest prylar. Har kirrat outfit till maskeraden nu i alla fall. Blev ett väldans velande mellan hattmakaren och poison ivy och har väl egentligen inte bestämt mig helt än för jag kan bli båda.

Suttit med böcker framför mig efter vi kom hem för vi fyndade på bokrean. Var tvungen att köpa en fågelbok där man kunde trycka och lyssna på varje fågel, så värt!!! Sen blev det en kattbok, en typ visste-du-dethär-om-djur-bok t.ex. visste ni att koalan sover mest, hela 22 timmar om dygnet! Köpte också En Dag, upp till bevis om den är så bra som alla säger.



Gaaah ska ju övningsköra imorgon med min lärare, nervööööös!

Ville köpa dom här charmiga mopsarna idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela