Imorse var dödslängtan inte långt bort

Publicerad 2012-02-27 19:22:06 i Allmänt,




Har snart förbrukat en toarulle, yeeyyyyy






Förut så blev mitt snor som vatten?? Det fanns inget stopp och jag hade lust att stoppa varsin tampong i varje näsborre. Jeeezz! Nämen nu vet ni det då.


Här hemma är det ju livat. Jag pappa och min farbror Pär ligger alla och är sjuka. Pär stackarn som skulle åkt hem igår till gotland får stanna tills han i alla fall kommer upp och äter nått.
Min diet just nu är värktabletter, vatten och nudlar. Hört att den ska göra underverk med kroppen.

Ska fortsätta läsa bok/snora/hosta/få nysattacker tills Modern Family s.1 är klar, då ska det mysas!
Blir icke nån skola imorgon heller! (har småpanik över tyskaprovet på fredag, har inte böckerna hemma, ska man vara sjuk hela veckan???)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela