Flash before my eyes

Publicerad 2012-02-07 22:39:42 i Allmänt,

Idag har jag gått och frusit hela dagen. Hemma, skolan och på körskolan. Bajs min redan stenhårda nacke blir ännu stelare :)))

Elsa var cool som klarade 2 faser! Duktig tjejja!
Jag hann med en fas och hade 2 fel från godkänt :')
Fattar inte hur Elsa öser och hinner med 2 faser OCH klara dom.
Fattar inte heller hur seg JAG kan va när jag läser frågorna... Hehe...sengångarN!
Dessutom fick Stina körkort idag ju!!! Åh så jäkla kul för henne! Kände på mig att hon var en sån som kirra körkortet på nolltid!

Imorgon blir det hälsodag och vi ska bara gliiida och heja på vårat kära lag.
Sen på kvällen kommer familjen Andersson från Gotland. Och på torsdag blir det begravning.
Kan vara något av de jobbigaste sakerna jag ska göra, känns så just nu i alla fall.


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela