Lovmysarn tjuvstartar

Publicerad 2012-12-19 22:13:43 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
Att göra den sista uppgiften för i år idag i skolan kändes fett. Och behövligt, för nu har jag verkligen ingen energi kvar för skolarbeten.
 
 
 
Pappa kom ju hem igår igen från sjukhuset! Att han opererar ryggen på måndagen och sedan ringer klockan två till mig att han kan kan åka hem på tisdagen, känns ju ganska...snabbt?
Även konstigt att han nästan kommer in dansandes till oss. Neevars, men trodde han skulle gå mycket värre än vad han gör. Men det är väl som han sa, att morfintabletterna gör ju lite.
Efter skolan idag skottade jag uppfarten medan Tyson tittade på. Sen servade jag pappa lite, blir så larvig när jag ser pappa att ha så ont. Vill helst fråga för mycket då haha. Lilla pappa<3
 
Patricia kom idag också från Halmstad. Det blev en kalasmiddag från Max framför tvn, alla tillsammans.
Sen ska vi nog se om vi kan få till nån julbakning ihop.
Just det, måste ta en tur ner på stan för att fixa de allra sista julklapparna.
 
 
 
Men har ju typ all tid i världen nu! Känns i alla fall som det. Och vet ni vad jag mest längtar till?
Att sitta och spela the sims utan att få ångest över nån skolgrej som jag egentligen skulle göra före.
Det är nått fantastiskt med att mysa ner sig, lägga datan tillrätta på magen, kanske sätta på en podcast samtidigt som jag spelar, och sen bara försvinna några timmar i sims världen.
Vet hur äckligt töntigt detta låter men jag älskart!
 
 

Ser fram emot tisdag också! Partaja på kvarnparken är alltid nått! Danza med Mimi.
 
 
Just det, litet tips, kolla på Två på resa på svt. Mys-program! Kollade nu när Kajsa Bergqvist åkte till Afrika med sin pappa. Och dog av avundsjuka. Vill också åka dit med min pappa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela