Kommer dö ensam :')

Publicerad 2012-12-28 00:31:15 i


Kan ändå blogga nu när jag inte kan somna pga hög frustration. Blev så fruktansvärt irriterad och den mesta irritationen kommer tillslut till mig själv. Har haft en härlig period just nu då jag känner mig oskön och allmänt värdelös.
Och sånt vill ju alla läsa om?
Anyywayyy har iallafall en känsla av att jag kommer dö ensam med 49 katter, eller jaa lite så känns det när jag är nere på "bottnen".


Annars var ju julafton mys och juldagen blev det kvarnparken. Parken var kalas tills man hälsat på alla man ska hälsa på och tills jag blev för nykter och för mycket folk på dansgolvet.

Ska berätta när jag känner mig som mest utanför allmänt på fester. Till exempel på parken.
Tideline spelade ju där (jag vet chockerande) och dom spelar ju bara trall-vänliga låtar. Dvs typ Uggla, Winnerbäck, Gyllene tider och allt det där som jag INTE har lärt in texterna på.
Och just då när alla sjunger med hela jävla låten så står man där som ett fån, ler lite snällt försöker kunna refrängen, svänga med lite......men egentligen hatar man livet just då och tänker "vart fan är alla dom som INTE har lärt sig texterna på dom här låtarna???"
Just då känner jag mig ensammast i världen. Och inte vill man dra själv från dansgolvet för gå själv ville jag inte heller.

Bättre blir det inte när man får folks vevande armar i huvudet och blir trampad 456 gånger. Och folk som ser att man får en smäll i huvudet inte skrattar med en utan åt en :') hehehehehe
Och jag vet att jag inte var ensam om detta på dansgolvet men det suger 10 gånger mer när man är nästintill nykter.


NÅJA! Avslutade kvällen med en pangmiddag på donken med Patricia. Fantastiskt att hänga med henne innan hon skulle dra mot Gran Canaria.





NU ska jag försöka sova!
Ska in med mamma till Linköping imorgon. Mmmm vet redan nu att jag kommer hata alla och sedan spy över det på mamma :))) det blir kul!


// Glada och vänliga, inte alls bittra hälsningar

Kommentarer

Postat av: ellen heter jag

Publicerad 2012-12-29 15:33:45

Men Sanne! Du är ju underbar! Tror att träffa någon handlar om tur really.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela