Får sånna grinchen-attacker ibland

Publicerad 2012-12-16 21:48:57 i Allmänt,

 
 
 
 
Har lyssnat/kollat relativt mycket på Musikhjälpen och älskar Kodjo ännu mer. Blev imponerad av Timbuktu också av hur äkta godhjärtad han verkar vara. Ana Gina har jag lite svårt för ibland....blir irriterad varje gång hon ska gråta? Kanske är också för jag irriterar mig på att jag följer henne på instagram och där lägger hon mest upp jobbiga egobilder....
 
NÅJA! Det har varit mys att kolla på dom och jag önskade allt en låt och skänkte en slant.
Har varit hemma hela helgen...igen... Men jag HADE kunnat hänga hos Elin&Dennis, partaja i linkan med bl.a. Mimi och Wilma eller kollat på Yrrol med Calleballe.
Men istället börjar man bli förkyld och blev även väldigt "pappig". Pappa ska operera ryggen imorgon för hans nerver i ryggen är ju inte som dom ska. Det är inte diskbrock, det har han också... Men först ska dom operera det här andra problemet, som ingen fattar riktigt vad exakt det är. Hoppas verkligen på att operationen så funka så han slipper ha den ständiga ryggontet. Men sin halte fot får han nog leva med. Lilla pappa!<3
 
 
Vad jag älskar med julen är att alla Harry-Potter filmerna går på tv helatiden. Då måste pappa och jag se alla :)))
Annars så är julkänslan inte topp inom mig. Dock dricker jag hejdlösa mängder av julmust...
Vi pyntade julgranen idag också. Jag övertalade mamma att köpa en riktig nu efter flera år, istället för den sorgsna plastgranen vi har haft i flera år.
Och mamma köper en liten liten gran... Fast den är ju ganska charmig, även fast jag är längre än den.
 
 
Och snart kommer Patricia hem igen till Mjöllat och då ska det julmysas! Kommer va så mys att hon typ kommer bo här tills hon drar iväg igen utomlands :)))
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela