VEM VILL GÅ I ETTAN NU!?!?!?!?

Publicerad 2012-08-20 23:38:41 i Allmänt,

 
 
 
 
nÄÄÄe nått bloggande om resorna sket sig ju helt! Sorry bloggfans.
Var upptagen med att köpa avskedspresent till kära Patricia som flyttar till Halmstad i tre år. SOM jag kommer sakna henne, nu får jag bara dras med André. Hoppas dock på att hälsa på henne därnere så man får se fina Halmstad.
 
Sen har jag.....käkat dillkött, kollat scrubs...solat solarium med det sket sig ju för automaten åt mina pengar :(( betalade 60 spänn för att sola i 12 minuter....YEYEYYYYY...
 
Kollat på Breaking News också, gillart! Vill starkt se det varje vardag men kommer säkert inte palla...
 
 
Men hörrni, jag kommer ha mycket tid till att blogga nu när jag kommer in i rutinerna. Plus det kommer finnas massa tid när jag inte vill göra läxor alternativt uppsatser, då kommer det flyga inlägg ni!
 
 
Det enda jag ser fram emot imorgon.... är att invardera ettornas, förlåt, nollornas klassrum med klassen!!!
Iiiiihhhh ska bli kul att se deras nervösa rådjursögon :)))))) Sen ska jag supa ner dom på fredag!
 
 
 


Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2012-08-21 01:55:05

DILLKÖTT!!! ÅÅÅHHH dör är så sugen på det nu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela