Rastlös

Publicerad 2012-08-30 23:22:35 i


Älskar att komma hem efter skolan. Dock blir jag så rastlös för just nu har jag ett bra mönster att göra läxorna direkt efter skolan. Dom få vi än så länge har fått.
Och jag har nu sett klart på true blood så de funkar ju inte heller. Tycker det blir tråkigt med datan direkt och då vill jag somna istället. Men vill inte sabba dygnsrytmen.

Så idag har jag otippat nog kört the sims. Fastnade i det direkt såklart.

Ska försöka få som vana att gå en halvtimme nästan varje dag✌. Har gått igår och idag, gött! Älskar att gå senare på kvällen så jag slipper möta massa folk. Tog en promenad efter nio för att komma hem lagom till breaking news. Meeen pappa hatar Filip & Fredrik så jag nöjde mig med Robin Hood på sexan.



Åååhh imorgon direkt efter skolan åker jag in till John Bauer så ska Arjeta slinga och klippa mitt hår! Skönt att bli höstfin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela